środa, 8 maja 2013

PREMIERA MOJEJ MUZYCZNO-KULINARNEJ KSIĄŻKI!!

Chciałbym Was wszystkich bardzo serdecznie zaprosić na premierę mojej muzyczno - kulinarnej książki pt. "BASOWY QK BUK Janka Paszkowskiego" ! :)

Całe wydarzenie odbędzie się 10.05 (piątek) o godzinie 18:00 w klubie "Traffic" przy ul. Brackiej 25 w Warszawie! Będzie ono połączone z koncertem "Szymanowski Big-Band", w którym gram na gitarze basowej, także połączenia muzyki i kuchni będziecie mogli doświadczyć na własnej skórze :)

Weźcie ze sobą znajomych, przyjaciół, rodzinę i przybywajcie!
CZEKAM NA WAS Z SZEROKO OTWARTYMI RAMIONAMI :)

PS -> oczywiście postarałem się też o pyszne jedzenie! Będą różnego rodzaju crostini, kanapeczki, spring rollsy, owoce, mini gofry z truskawkami i syropem klonowym... Mnóstwo smakołyków!

ZAPRASZAM!

2 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :) Szkoda, że nie wygrałeś MasterChefa :) Kibicowałam Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję!! :))
    Wygrana to nie wszystko! Cieszę się, że są ludzie którzy mi kibicują - to dodatkowo motywuje!
    Zapraszam serdecznie i ciepło ściskam!

    OdpowiedzUsuń