niedziela, 19 maja 2013

Bułeczka + omega3 po tuningu - KANAPKA Z DZIKIM WĘDZONYM ŁOSOSIEM, KREMOWYM SERKIEM Z PESTKAMI DYNI, KOPERKIEM i OGÓRKIEM

Kanapka z dzikim wędzonym łososiem, kremowym serkiem z pestkami dyni, koperkiem i ogórkiem
Klasyczny zestaw -> wędzony łosoś + kremowy serek + koperek i ogórek.... Ale jaki pyszny! :)
Ja jednak trochę zmodyfikowałem te smaki i dodałem do serka prażone pestki dyni. Efekt? Rewelacyjny, bo dodatkowo moje zęby trafiały na chrupiące i orzechowe w smaku akcenty.

Na 1x kanapkę, potrzebujesz:

- 1x półbagietkę graham lub pełnoziarnistą
- 2x łyżki serka twarogowego do smarowania
- garść pestek dyni, podprażonych na suchej patelni
- ~100g wędzonego łososia ( ja użyłem dzikiego - ma wspaniały, mocno pomarańczowy kolor i lekko słodkawy smak )
- 1x zielonego ogórka, pokrojonego w plasterki
- kilka listków różnych sałat
- garść koperku, drobno posiekanego
- odrobinę soku z cytryny
- sól morską
- świeżo mielony, czarny pieprz

A robisz tak:

W małej misce wymieszaj ze sobą serek, szczyptę soli, pieprz, koperek i prażoną dynię. To będzie baza Twojej kanapeczki :)
Taką mieszanką posmaruj teraz przekrojoną wzdłuż bagietkę, a na niej poukładaj resztę składników. Całość skrop z wierzchu odrobiną soku z cytryny i posyp świeżymi ziołami - ja dodałem odrobinę mięty, która dodała fajnej świeżości!
Wierzch mojej kanapki przyozdobiłem również odrobiną salsy z siekanych świeżych pomidorów, oliwy, czerwonej cebuli, soli i soku z cytryny. PYSZNIE!

SMACZNEGO! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz