wtorek, 14 maja 2013

Bochenek smaków II - DOMOWY SANDŁICZ Z CHLEBA GRAHAM, PASTY Z GRILLOWANYCH PAPRYK, PIECZONEGO DORSZA i OLIWEK

Domowy sandłicz z chleba graham, pasty z grillowanych papryk, pieczonego dorsza i oliwek
Podaję Wam kolejny fantastyczny przepis na pysznego sandłicza.
Ten zastaw smaków i aromatów od razu stawia mi przed oczami południe Europy :) Śródziemnomorskie klimaty - grillowane papryki, pieczona ryba, czarne oliwki... Smakowy szał!

Na 1x długą kanapkę, potrzebujesz:

- 1x kromkę przekrojonego wzdłuż chleba graham ( ja używam chleba graham z piekarni "Grzybki" )
- 2x łyżki gotowej pasty z grillowanych papryk i pomidorów / ajwaru
- ~150g pieczonej, białej ryby ( ja użyłem polędwicę z dorsza )
- kilka dobrych, czarnych oliwek
- 1/2x czerwonej cebuli, pokrojonej w cieniutkie plasterki
- 1/4x zielonej papryki, pokrojonej w cienkie słupki
- 1/2x czerwonej, pieczonej i marynowanej papryki ze słoika, pokrojonej w cienkie paski
- oliwę z oliwek
- garść świeżych ziół ( ja użyłem bazylii i natki pietruszki )

A robisz tak:

Chleb przekrój wzdłuż na pół :) Otrzymasz dzięki temu dłuuuuuuuuuugą kromkę - idealną na domowego sandłicza!
Następnie posmaruj ją pastą z grillowanych papryk / ajwarem i układaj kolejno wszystkie składniki. Całość posyp z wierzchu świeżymi ziołami i skrop dobrą oliwą z oliwek. Gotowe! Szybko i zabójczo pysznie :) Do tego może kieliszek czerwonego wina, żeby przemienić "zwykłą" kanapkę w wytworną kolację? Co Ty na to?

SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz