czwartek, 23 maja 2013

Bochenek smaków V - DOMOWY SANDŁICZ ZE SZPARAGAMI, GRILLOWANYM KURCZAKIEM, SAŁATAMI, AWOKADO i DOMOWYM KETCHUPEM

Domowy sandłicz ze szparagami, grillowanym kurczakiem, sałatami, awokado i domowym ketchupem
Chyba zwariowałem! :))
To lepsze, niż układanie klocków Lego... Komponowanie takich rozmaitych i pysznych kanapek, to ostatnio moje nowe hobby. Tylko spójrzcie na te piękne kolory - aż chce się to wsunąć! I tak też właśnie zrobiłem :)
Dzisiaj propozycja z wykorzystaniem produktu, który o tej porze jest najlepszy - SZPARAGI.
Uwielbiam je, a w tym wydaniu na kanapce z kurczakiem i domowym ketchupem są po prostu obłędne!

Na 1x długą kanapkę, potrzebujesz:

- 1x kromkę chleba graham, przekrojonego wzdłuż
- 1x pierś kurczaka, usmażoną i pokrojoną w cienkie plasterki*
- 2x łyżki dobrego ketchupu ( ja użyłem domowego -> przepis wkrótce! :) )
- 4x zielone szparagi
- kilka liści różnych sałat ( ja użyłem karbowanej i liść dębu )
- 1/2x awokado, pokrojone w cienkie plasterki
- garść świeżych ziół ( ja użyłem kolendry i bazylii )
- odrobina soku z cytryny

A robisz tak:

Chleb przekrawasz wzdłuż. Kromkę smarujesz ketchupem i układasz na niej sałaty, awokado, kurczaka oraz gotowane przez ~6min w osolonej wodzie szparagi. Możesz przekroić je wzdłuż na pół - będą wtedy fajnie wyglądały i łatwiej Ci będzie ułożyć je na chlebku :)
Całość posyp z wierzchu świeżymi ziołami i skrop odrobiną soku z cytryny.
Gotowe! Taka kanapka to niebo w gębie :))

* Ja kurczaka zamarynowałem wcześniej w odrobinie oliwy i mieszance słodkiej, mielonej papryki, soli, pieprzu, mielonej kolendry i czosnku. Przeszła tymi wspaniałymi aromatami i po usmażeniu była soczysta i naprawdę pyszna. Pod sam koniec smażenia wlałem na patelnię odrobinę wody i takim gęstym sosikiem, ze wszystkimi smakami w środku, polałem dodatkowo moją kanapkę.
Powiem krótko - BOMBA! :)

SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz